Η ψηφιακή καινοτομία οδηγεί την αλλαγή στο τοπίο για τα ξενοδοχεία και στα επαγγελματικά ταξίδια.
Δημιουργώντας παράλληλα νέες οικονομικές ευκαιρίες στον επαγγελματία ταξιδιώτη και τη βελτίωση της εμπειρίας του.
Ωστόσο, έχει δημιουργήσει και μία νέα τάση. Την άνοδο των μη παραδοσιακών επιλογών στα ξενοδοχεία.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της American Express Global Business Travel (GBT).
Τα μεγάλα σήματα φιλοξενίας επενδύουν σε νέες μορφές τρόπου ζωής στο ταξίδι για να προσελκύσουν σύγχρονους ταξιδιώτες .
Προσφέρουν κοινόχρηστους χώρους εργασίας και ένα λιγότερο τυπικό περιβάλλον από αυτό του παραδοσιακού ξενοδοχείου.
Οι διαχειριστές ταξιδιών πρέπει να είναι έτοιμοι
Στην έρευνα τονίζεται ότι ο σύγχρονος επαγγελματίας ταξιδιώτης αναζητά ένα πιο άτυπο, ευέλικτο και ψηφιακά έξυπνο περιβάλλον εργασίας και ξεκούρασης.
Οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων ανταποκρίνονται σε αυτή την ανάγκη με νέες μορφές ξενοδοχείων ή με διαμερίσματα.
Οι διαχειριστές ταξιδιών πρέπει να είναι έτοιμοι να εξυπηρετήσουν αυτήν την αναδυόμενη ταξιδιωτική προτίμηση στα προγράμματα τους.