Μια νέα έρευνα των ΗΠΑ που κυκλοφόρησε η American Hotel & Lodging Association (AHLA) δείχνει ότι οι απαιτήσεις μάσκας προσώπου και η αναστολή καθημερινών υπηρεσιών καθαριότητας είναι από τις κορυφαίες προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες όταν πρόκειται να νιώσετε άνετα με μια διαμονή στο ξενοδοχείο.

Σύμφωνα με την AHLA, το 87% και το 85% των 2.000 Αμερικανών που ερωτήθηκαν ανέφεραν ότι είναι υπέρ της απαίτησης μάσκας προσώπου για τους υπαλλήλους του ξενοδοχείου και τους επισκέπτες του ξενοδοχείου, αντίστοιχα, επικυρώνοντας πρόσφατες κινήσεις των Marriott , InterContinental Hotels Group και Hyatt , μεταξύ άλλων για να καταστεί υποχρεωτική η κάλυψη προσώπων σε εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους χαρτοφυλακίου σε όλο τον κόσμο.

Επιπλέον, το 86% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η αναστολή της καθημερινής καθαριότητας θα αυξήσει τα επίπεδα άνεσής τους, με σχεδόν το 60% των ερωτηθέντων να ισχυρίζονται επίσης ότι δεν θα αισθάνονται άνετα με το προσωπικό καθαριότητας να εισέρχεται στο δωμάτιό τους χωρίς άδεια.

Η αναστολή της καθημερινής υπηρεσίας καθαριότητας έχει αναδυθεί ως καυτό ζήτημα τους τελευταίους μήνες, με τους τοπικούς νομοθέτες, τους ηγέτες συνδικαλιστικών οργανώσεων και τις ξενοδοχειακές εμπορικές ομάδες να διαφωνούν για μια μετα-πανδημική τάση αναστολής της καθημερινής καθαριότητας δωματίων ή της παροχής τους μόνο κατόπιν αιτήματος.

Τα σωματεία φιλοξενίας τάχθηκαν υπέρ των καθημερινών εντολών καθαριότητας που θεσπίστηκαν πρόσφατα σε αγορές όπως το Σαν Φρανσίσκο και το Λας Βέγκας, ισχυριζόμενοι ότι τέτοια πρωτόκολλα είναι τελικά ασφαλέστερα από την άποψη της υγιεινής. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει επίσης συστήσει την αναστολή της καθημερινής καθαριότητας των δωματίων.

Οι εμπορικές ομάδες ξενοδοχείων, ωστόσο, έχουν απορρίψει αυτές τις απαιτήσεις , υποστηρίζοντας ότι η καθημερινή καθαριότητα είναι επικίνδυνη, διότι αυξάνει τις πιθανές αλληλεπιδράσεις μεταξύ του προσωπικού και των επισκεπτών και ότι το κόστος που σχετίζεται με τα συχνά πρωτόκολλα καθαρισμού είναι απαγορευτικά υψηλό.