Οι οδηγοί της Uber στη Βοστώνη και το Σικάγο θα είναι πλέον σε θέση να χρεώνουν τους επιβάτες 15 δολάρια για την επιστροφή των χαμένων αντικειμένων τους. Η νέα αυτή πολιτική θα ισχύει σε πρώτο στάδιο στις ΗΠΑ από τον Αύγουστο και στον Καναδά από τον Σεπτέμβριο.
Σημειώνεται ότι η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της καμπάνιας «180 ημέρες αλλαγής της Uber», μέσω της οποία η εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει σε «ουσιαστικές αλλαγές» ως προς την εμπειρία των οδηγών τους.
«Έχει παρατηρηθεί ότι κατά μέσο όρο ένας οδηγός Uber επιστρέφει περίπου 10 χαμένα αντικείμενα ετησίως στους πελάτες του, πράγμα που σημαίνει ότι δαπανάται αρκετός χρόνος στο δρόμο», δήλωσε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Προκειμένου να λάβουν την εν λόγω αμοιβή οι οδηγοί πρέπει να συνδεθούν στην εφαρμογή, να πατήσουν το «παράθυρο» Help και στη συνέχεια να επιλέξουν το «Trip Issues and Refunds» ώστε να βρουν την κούρσα, στην οποία χάθηκε το αντικείμενο. Αφού ολοκληρώσουν τη συνάντηση με τον πελάτη θα πρέπει να επιστρέψουν στην εφαρμογή και να επιλέξουν το παράθυρο «Επέστρεψα στον πελάτη το χαμένο αντικείμενο».
Η πληρωμή του οδηγού θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός τριών ημερών.