Καθώς το τέλος του δεύτερου lockdown ίσως πλησιάζει, η πλατφόρμα ταξιδιωτικών προσφορών HolidayPirates, σε συνδυασμό με το hotukdeals.com, πραγματοποίησε έρευνα σε περισσότερους από 5.500 πελάτες τους σε όλη την Ευρώπη.

Στόχος της ήταν να ανακαλύψει πώς η πανδημία επηρέασε τα ταξίδια, τις συνήθειες αναψυχής και την εργασιακή συμπεριφορά.

Οι Βρετανοί millennials προτιμούν τις διακοπές από το hangover

Ο περιορισμός στα σπίτια μας έχει δείξει τη σημασία του ταξιδιού για πολλούς από εμάς. Από τους Βρετανούς ηλικίας 18-35 ετών:

  • το 65% δήλωσε ότι τους λείπουν τα ταξίδια ενώ
  • το 37% ανέφερε ότι τους λείπει το φαγητό και το ποτό σε μια παμπ.

Ο Phil Salcedo, επικεφαλής της βρετανικής αγοράς για τη HolidayPirates είπε: «Αυτά τα αποτελέσματα δίνουν μια ενδιαφέρουσα εικόνα για αυτό που έχουμε χάσει περισσότερο κατά τη διάρκεια αυτής της καραντίνας. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλοί από εμάς ονειρεύονται να ταξιδέψουν ξανά.

Ωστόσο για τους Βρετανούς millennials τα αποτελέσματα δείχνουν ότι είναι πιο σημαντικό από το να πηγαίνεις στην παμπ ή στο γυμναστήριο».