Σύνταξη: tourismtoday.gr

Καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια ξαναρχίζουν εν μέσω μιας συνεχιζόμενης πανδημίας, η διατήρηση της επαφής με τους επαγγελματίες ταξιδιώτες είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Όπως επισημαίνει έρευνα της Global Business Travel Association (GBTA), είναι κρίσιμο για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες να παρακολουθούν τις αλλαγές.
Για τον λόγο αυτό οι διαχειριστές ταξιδιών πρέπει να επικοινωνούν συχνά και γρήγορα τις μεταβαλλόμενες πληροφορίες.

Η έρευνα εξετάζει τον τρόπο επικοινωνίας των ταξιδιωτικών προγραμμάτων καθώς και πως θέλουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες να επικοινωνούν μαζί τους, στην εποχή του COVID και όχι μόνο.

Χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες

Οι περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες αισθάνονται ήδη ότι έχουν αρκετές πληροφορίες σχετικά με διάφορες ταξιδιωτικές αλλαγές που σχετίζονται με τον COVID.
Ωστόσο, μια αρκετά σημαντική μειοψηφία χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες.

  • Το 46% χρειάζεται τουλάχιστον κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις απαιτήσεις εισόδου/καραντίνας για κάθε χώρα.
  • Το 42% θέλει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνουν οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές -αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και εστιατόρια- για τη μείωση της εξάπλωσης του COVID-19.
  • Το 41% ​​αναζητά παραπάνω πληροφορίες σχετικά με τους πόρους έκτακτης ανάγκης. Δηλαδή, με ποιον να επικοινωνήσει εάν έχει συμπτώματα COVID-19 ή άλλη ιατρική έκτακτη ανάγκη ενώ ταξιδεύει.

Η συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματιών ταξιδιωτών είπε ότι είναι «σημαντικό» ή «πολύ σημαντικό» να μάθουν για τα μέτρα ασφαλείας που σχετίζονται με τον COVID σε:

  • Ξενοδοχεία (94%).
  • Αεροπορικές εταιρείες (93%).
  • Αεροδρόμια (92%).
  • Εστιατόρια (86%).
  • Εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων (84%).
  • Εταιρείες μετακίνησης/ταξί (82%).

Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν προσπάθειες καθαρισμού και υγιεινής, καθώς και απαιτήσεις για μάσκα και εμβόλια για το προσωπικό και τους πελάτες.

Η κοινωνική ευθύνη

Σχετικά με την κοινωνική ευθύνη, τρεις στους πέντε (61%) επαγγελματίες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητα ενός ταξιδιωτικού προμηθευτή. Καθώς και για την ποικιλομορφία και τις πιστοποιήσεις/σημεία αναφοράς για την ένταξη.

  • Οι ταξιδιώτες Gen Z (77%) και Millennials (78%) ενδιαφέρονται περισσότερο για την ποικιλομορφία των προμηθευτών και τα κριτήρια συμπερίληψης σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες Gen X (58%).
  • Οι Millennials (79%) ενδιαφέρονται περισσότερο από τη Gen X (63%) και τη Gen Z (53%) για τη λήψη πληροφοριών βιωσιμότητας προμηθευτών.
  • Λίγο πάνω από το ένα τρίτο των Boomers εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη λήψη πληροφοριών ταξιδιωτικών προμηθευτών για κάθε περιοχή.