Τις εμπειρίες στα ταξίδια βάζει στο προσκήνιο η νέα γενικά των Κινέζων τουριστών, αυξάνοντας τη ζήτηση για εξατομικευμένα ταξίδια στην Ευρώπη.
Σε αντίθεση με την παλαιότερη γενιά των Κινέζων, οι οποίοι δεν γνωρίζουν πολλά για την Ευρώπη και που προτίθενται να αφήσουν τον προγραμματισμό του ταξιδιού στα πρακτορεία και να ακολουθήσουν τυπικά δρομολόγια, η νέα γενιά Κινέζων ταξιδιωτών κατανοεί καλύτερα την ευρωπαϊκή ιστορία, τα αξιοθέατα και τη διαφορετικότητα και ως εκ τούτου γνωρίζει ακριβώς τι θέλει να δει, να επισκεφθεί και να ζήσει στη γηραιά ήπειρο.
Παράλληλα, δεν είναι ασυνήθιστο για ομάδες με ειδικά ενδιαφέροντα η αναζήτηση ταξιδίων με βάσει τις προτιμήσεις τους, όπως το σκάκι, ή η ζωγραφική.
Η συγκεκριμένη διαπίστωση συμβαδίζει και με τα ευρήματα της πρόσφατης μελέτης αναφορικά με τα εξατομικευμένα ταξίδια των Κινέζων στην Ευρώπη, η οποία δημοσιεύθηκε από την Ctrip σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εξερχόμενου Τουρισμού της Κίνα, η οποία αποκάλυψε ότι η εξειδίκευση στα ταξίδια είναι η πιο δημοφιλής ζήτηση στα εξατομικευμένα ταξίδια των Κινέζων στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τη μελέτη, τέτοιου είδους ταξίδια έχουν μια μέση διάρκεια παραμονής 12 ημερών και όχι περισσότερο από δύο χώρες ανά ταξίδι και έρχονται σε αντίθεση με τα οργανωμένα ταξίδια όπου επισκέπτονται τρείς ή και περισσότερες χώρες σε 10 με 12 ημέρες.
Ταυτόχρονα επισημαίνεται στη μελέτη ότι τα ευρωπαϊκά ταξίδια αντιπροσωπεύουν το 10% της συνολικής εξερχόμενης ταξιδιωτικής δραστηριότητας της Ctrip, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 130% μεταξύ 2016 και 2017.
Υπογραμμίζεται τέλος ότι η διερεύνηση των εμπειριών μεταξύ των κινέζων ταξιδιωτών έχει ωφελήσει τα μικρότερα και λιγότερο γνωστά ευρωπαϊκά έθνη, όπως τα κράτη της Βαλτικής