Καθώς οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχασαν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τα τελευταία δύο χρόνια λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, μια νέα ταξιδιωτική αναφορά από το YouGov, χρησιμοποιώντας δεδομένα από τα Προφίλ YouGov, στοχεύει στην κατανόηση των προοπτικών για τα ταξίδια και τη ζωή σε νέους από 18 έως 24 χρονών σε όλο τον κόσμο (Global Gen Z).

Οι ταξιδιώτες της Gen Z είναι πιο πιθανό να επισκέπτονται ξανά οικείους προορισμούς από ό,τι οι προηγούμενες γενιές, με δύο στους πέντε (40%) να συμφωνούν ότι συνήθως επιστρέφουν στα ίδια μέρη όταν ταξιδεύουν – το υψηλότερο από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα.

Οι ταξιδιώτες της Gen Z εμφανίζονται επίσης πιο πιθανό να αναζητούν εμπειρίες για περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με τέσσερις στους δέκα (43%) να λένε ότι αυτό είναι ένα σημαντικό στοιχείο στα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Η Gen Z πρωτοστατεί στην πρόθεση να δαπανήσει περισσότερα για ταξίδια φέτος

Τα δεδομένα μετρούν τις κατηγορίες στις οποίες οι άνθρωποι σε 17 αγορές σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα φέτος σε σύγκριση με πέρυσι για να κατανοήσουν καλύτερα. Όσον αφορά τους τομείς στους οποίους η Gen Z θα ξοδέψει περισσότερα, οι δύο πρώτες κατηγορίες είναι τα ρούχα/αξεσουάρ (32% παγκοσμίως) και το φαγητό έξω (27%).

Αυτό που είναι αξιοσημείωτο μεταξύ των νεότερων γενιών είναι ότι θα δώσουν προτεραιότητα στα ταξίδια στο μείγμα δαπανών τους. Περισσότερο από το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού Gen Z σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα για ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες (26%).