Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών ανακοίνωσε η Ryanair. Συγκεκριμένα:
- Το 90% των περισσότερων από 57,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
- Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Ο RobinKiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanairμετέφερε πάνω από 10.1 εκ. πελάτες τον Ιούλιο με το 90% των 57,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την επιβατική εμπειρία. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούν πλέον να κάνουν κρατήσεις ακόμα νωρίτερα μέσο της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας και ολοκαίνουργιας εφαρμογής μας, να μεταφέρουν δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή, να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις και από τις υπηρεσίες FamilyExtra και BusinessPlus και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους καθ’ όλη την διάρκεια της πτήσης τους καθώς η Ryanair συνεχίζει να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους- ενώ τα καλύτερα έρχονται”.
Ιούλιος | 2014 | 2015 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 87% | 90% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.72 | 0.60 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.47 | 0.62 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |