Ο Οργανισμός Τουρισμού & Πολιτισμού του Abu Dhabi έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες ανοίγματος γραφείου μάρκετινγκ στις ΗΠΑ ξεκινώντας από την πόλη της Νέας Υόρκης.
Το Abu Dhabi θα προβάλλεται σαν εμιράτο με έναν συνδυασμό από ενέργειες μάρκετινγκ που θα κινούνται από την προβολή στην φημισμένη περιοχή της Times Square μέχρι και μέσω ειδικών banners στα ταξί της μεγαλούπολης.
Ο Οργανισμός επίσης θα συνεργασθεί με εξειδικευμένους tour operators όπως οι Abercrombie & Kent και Cox & Kings για την δημιουργία τουριστικών πακέτων πολυτελείας τα οποία θα προσφέρονται στον ιστότοπο DiscoverAbuDhabiNYC.com
Στόχος της ολοκληρωμένης αυτή ενέργειας προβολής είναι η προσέλκυση ακόμη μεγαλύτερου τουριστικού ρεύματος από τις ΗΠΑ για την αναστροφή της πτωτικής τάσης των τουριστικών εσόδων που είχε δημιουργηθεί τα τελευταία 4 χρόνια. Η τουριστική κίνηση από τις ΗΠΑ έχει αυξηθεί κατά 16% σε σχέση με το 2011 προσφέροντας στον προορισμό σχεδόν μισό εκατομμύριο διανυκτερεύσεις και κατατάσσοντας την αγορά των ΗΠΑ στην δεύτερη θέση με πρώτη εκείνη του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σημαντικό ρόλο για αυτή την θετική εξέλιξη έχει και ο εθνικός αερομεταφορέας των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων με έδρα το Abu Dhabi που είναι η φημισμένη για την παροχή υψηλών υπηρεσιών αερομεταφοράς Etihad που λειτουργεί απευθείας πτήσεις από και προς την Νέα Υόρκη και το Σικάγο και θα προσθέσει και μία ακόμη σύνδεση από τον επόμενο Μάρτιο με την Washington.
Το 2011 το διεθνές αεροδρόμιο του Abu Dhabi διαχειρίσθηκε περισσότερους από 12 εκατομμύρια επιβάτες οι οποίοι είναι λιγότεροι από τους μισούς που διαχειρίσθηκε το διεθνές αεροδρόμιο του Dubai που είναι σε κοντινή απόσταση (160 χιλιόμετρα) προς τα βόρειο ανατολικά του εμιράτου. Εντούτοις, οι 12 εκατομμύρια επιβάτες είναι περισσότεροι από τους μισούς (5 εκατομμύρια) που είχαν επισκεφθεί το εμιράτο το 2006, δείχνοντας σαφώς την θετική τουριστική και εμπορική τάση που υπάρχει.
Χρήστος Νικολαΐδης