Το Instagram δοκιμάζει μια επιλογή που θα διαχωρίζει νέες και παλιές δραστηριότητες ώστε οι χρήστες να ενημερώνονται πιο εύκολα για τα τελευταία συμβάντα.
Η επιλογή θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν την τελευταία δραστηριότητα, να συλλέξουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποια posts τους είναι πιο ελκυστικά, να απαντήσουν ή να αλληλεπιδράσουν άμεσα με μεμονωμένους χρήστες.
Κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για όσους επιδιώκουν να μεγιστοποιήσουν τη στρατηγική τους με βάση τα ενδιαφέροντα των χρηστών.
Παράλληλα οι λογαριασμοί Instagram Creator έχουν τώρα πρόσβαση σε ένα νέο διάγραμμα οπαδών και μη, βοηθώντας έτσι να δημιουργηθεί ένα πρόσθετο πλαίσιο για την απόδοση του λογαριασμού. Η νέα επιλογή προσθέτει ένα πρόσθετο πλαίσιο στα αναλυτικά στοιχεία απόδοσης Instagram.