Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Tripadvisor ξεκινά την πρώτη στον κόσμο εικονική φωνητική περιήγηση προορισμού στην Alexa.

Το εικονικό ταξίδι ξεκινάει με προορισμό το Αμπού Ντάμπι και σε πολιτική φάση για ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο. Σε συνεργασία με την εταιρεία διαχείρισης προορισμού DCT Abu Dhabi.

Η συναρπαστική εμπειρία επιτρέπει στους ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου να εξερευνήσουν το Αμπού Ντάμπι από την άνεση του σπιτιού τους.

Το DCT Abu Dhabi είναι ο πρώτος οργανισμός μάρκετινγκ προορισμού που δοκιμάζει αυτήν τη νέα τεχνολογία στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι πελάτες της Alexa στο Ηνωμένο Βασίλειο θα μπορούν να πουν “Alexa, Explore Abu Dhabi” και θα παρακολουθούν μια συναρπαστική φωνητική περιήγηση στον προορισμό.

Τα θέματα και το περιεχόμενο της εμπειρίας έχουν επιλεγεί με βάση τα δεδομένα του Tripadvisor και το συναίσθημα των ταξιδιωτών. Προκειμένου να δημιουργηθεί μια μοναδική εμπειρία που βασίζεται στο πώς αισθάνονται οι καταναλωτές.

Το Alexa επιτρέπει στους υποψήφιους ταξιδιώτες να επιλέξουν τη δική τους περιπέτεια.

Παρουσιάζοντας διάφορες επιλογές που περιγράφουν λεπτομερώς τι μπορούν να εξερευνήσουν στο Αμπού Ντάμπι.

Μπορούν να ζητήσουν προφορικά ποια διαδρομή πρέπει να ακολουθήσουν και τις οδηγίες από τον κεντρικό υπολογιστή.

Η πλήρης εμπειρία διαρκεί αρκετά λεπτά. Και περιλαμβάνει μια επιλογή από κορυφαία σημεία χαλάρωσης και φύσης, πολιτιστικά θαύματα και εστιατόρια. Όλα υποστηρίζονται από κριτικές από την πλατφόρμα Tripadvisor.
Το Alexa θυμάται τη διαδρομή που έχει ακολουθήσει ένας χρήστης και παρουσιάζει διαφορετικές επιλογές όταν επιστρέφει.

Τα αρχικά δεδομένα του Tripadvisor από αυτήν την καμπάνια δείχνουν ότι η φωνητική εμπειρία έχει καλή απόδοση.

Χιλιάδες πελάτες έχουν ήδη ασχοληθεί. Δημιουργώντας σημαντική, ποιοτική έκθεση για το Αμπού Ντάμπι.

Στην πραγματικότητα, λίγο κάτω από τα δύο τρίτα (60%) των χρηστών που ρωτήθηκαν αμέσως μετά την ακρόαση της εμπειρίας είπε ότι είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν το Αμπού Ντάμπι στο μέλλον.

Η ηχητική εμπειρία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης καμπάνιας με το DCT Abu Dhabi.

Το Tripadvisor δημιούργησε επίσης μια σειρά από επώνυμους οδηγούς στο Αμπού Ντάμπι, προσαρμοσμένα βίντεο και υποστηρίζονται όλα από τα δεδομένα του.

Η ευρύτερη καμπάνια “τρέχει” σε 17 αγορές. Και στοχεύει να ενημερώσει τους ταξιδιώτες ότι το Αμπού Ντάμπι περιμένει να τους καλωσορίσει όταν θα μπορούν να ξαναταξιδέψουν.