Nέα έρευνα δείχνει ότι η πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου έχει πέσει από την πρώτη λίστα των 10 πιο δημοφιλών ευρωπαϊκών πόλεων για πρώτη φορά.

Οι κρατήσεις μειώθηκαν τον Ιούνιο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδειξε το MarketWatch.

Μια μελέτη της ταξιδιωτικής εταιρείας έρευνας ForwardKeys δείχνει την τρομερή κατάσταση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, με τις κρατήσεις μέχρι το 2020 να μειώνονται κατά 99,6%.

Τα δεδομένα έρχονται καθώς οι χώρες σε όλο τον κόσμο διευκολύνουν τους περιορισμούς και τους περιορισμούς στα ταξίδια, προκαλώντας αισιοδοξία ότι ο τομέας των ταξιδιών και του τουρισμού μπορεί να ανακάμψει εγκαίρως για την πολυάσχολη θερινή περίοδο.

Ωστόσο, τα δεδομένα χρωματίζουν μια ανησυχητική εικόνα και υποδηλώνουν ότι οι ελπίδες για ανάκαμψη μπορεί να είναι πολύ καιρό.

Από τον πιο δημοφιλή προορισμό πριν από ένα χρόνο, το Λονδίνο έπεσε στην 11η θέση καθώς οι κρατήσεις έχουν ανακάμψει σημαντικά πιο αργά από άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Η πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου βλέπει περίπου το 5% των κρατήσεων του 2019, ενώ ο μέσος όρος για την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι 23%, έδειξε το ForwardKeys.

Η Γαλλία πρωτοστατεί στην Ευρώπη, με τις επισκέψεις Visiting Friends and Relatives να πλησιάζουν γρήγορα τα επίπεδα του 2019.

Τα δεδομένα υποδηλώνουν επίσης μια εύθραυστη ανάκαμψη για τις εγχώριες αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ.

Τα δεδομένα δείχνουν το χάσμα μεταξύ των νέων κρατήσεων και των ακυρώσεων, δείκτης της ταξιδιωτικής ζήτησης, που έφτασε στο ευρύτερο σημείο της τις πρώτες δύο εβδομάδες του Ιουλίου, με 90% λιγότερες κρατήσεις από τις ακυρώσεις.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι κρατήσεις έχουν ξεπεραστεί από ακυρώσεις από τα μέσα Μαρτίου.

Η μελέτη του ForwardKeys θα μπορούσε να ανησυχεί τους επενδυτές σε αεροπορικές εταιρείες, ομίλους ξενοδοχείων και ταξιδιωτικούς πράκτορες, όπως ο ιδιοκτήτης της British Airways International Airlines Group (IAG) IAG, 3,65% και easyJet EZJ, -0,69% που ήλπιζε για μια ανθεκτική ανάκαμψη για τον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού.

Το απόθεμα IAG έχει μειωθεί στα δύο τρίτα του τρέχοντος έτους, ενώ η easyJet έχει μειωθεί κατά περισσότερο από το ήμισυ και και οι δύο έχουν προτείνει ότι η επιστροφή στα επίπεδα πτήσης του 2019 θα μπορούσε να διαρκέσει έως το 2023.