Η υπηρεσία φαγητού στο αεροπλάνο δεν έχει αλλάξει πολύ από την εισαγωγή του τροχοφόρου καροτσιού, αλλά η τεχνολογία ορίζει ότι δεν είναι μακριά ο καιρός που οι επιβάτες θα δοκιμάσουν κάτι εντελώς διαφορετικό.
Η υπηρεσία τρόλεϊ θα μπορούσε να αντικατασταθεί από την αυτόματη παραγγελία, σύμφωνα με εταιρεία TEAGUE στο Σιάτλ.

Παραγγελία φαγητού στο αεροπλάνο μέσω εφαρμογής

Οι επιβάτες θα μπορούσαν να αναζητήσουν τις επιλογές των μενού και να τοποθετήσουν την παραγγελία τους σε μια εφαρμογή. Στην συνέχεια θα παραλάβουν το φαγητό τους από ένα από τα ντουλάπια σε νέους σταθμούς αυτοεξυπηρέτησης επί του σκάφους, χρησιμοποιώντας επικοινωνίες κοντά στον τομέα (NFC).
Αυτά τα αυτοματοποιημένα μέσα πτήσης θα μπορούσαν να προσφέρουν περισσότερα από τρόφιμα.
Οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν επίσης να προμηθεύουν είδη άνεσης όπως μαξιλάρια λαιμού, μάσκες, αξεσουάρ, ακουστικά ή προϊόντα αφορολόγητων ειδών πολυτελείας.

“Ψάχνουμε για τρόπους για να αυξήσουμε την επιλογή των επιβατών ώστε να έχουν αυτό που θέλουν όταν το θέλουν”, τονίζει η Bernadette Berger διευθύντρια του δημιουργικού τμήματος της ΤEAGUE.

Η Bernadette Berger πιστεύει επίσης ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να εγκαταστήσουν ρομποτικά μαγειρεία για την παράδοση τροφίμων.
Η προετοιμασία του γεύματος θα μεταφερθεί στην κοιλιά του αεροπλάνου, αφήνοντας περισσότερο χώρο στην κύρια καμπίνα για καθίσματα επιβατών.
Οι δίσκοι των τροφίμων θα ανυψώνονται σε συγκεκριμένο χώρο και οι επιβάτες θα τους παραλαμβάνουν όταν είναι έτοιμοι να φάνε.

Αυτοεξυπηρετούμενα γεύματα και προστασία του περιβάλλοντος

Η εισαγωγή αυτοεξυπηρετούμενων γευμάτων κατά την πτήση, που ελέγχεται από εφαρμογές και αυτοματοποίηση, θα είναι καλύτερη και για το περιβάλλον.
Θα βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν τα απόβλητα τροφίμων και τα σκουπίδια που δημιουργούνται από τη συσκευασία τροφίμων. Παράλληλα θα μειώσει το βάρος του εξοπλισμού επί του σκάφους, το οποίο θα καίει λιγότερα καύσιμα και θα έχει μικρότερο αποτύπωμα CO2.

Τα δεδομένα που συλλέγονται από την επεξεργασία των πτήσεων και των πωλήσεων των υπηρεσιών πτήσης μπορούν να βοηθήσουν τις αεροπορικές εταιρείες να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο την ποιότητα των τροφίμων και των ποτών.

“Οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να συνεργαστούν με άλλες μάρκες πολυτελείας και άλλες μάρκες τροφίμων και να έχουν συν-επώνυμα προϊόντα, δήλωσε η Bernadette Berger.
Μια αεροπορική εταιρεία θα μπορούσε να στηριχθεί σε συνεργασίες με μάρκες όπως το Starbucks. Θα μπορούσε να είναι μια καλύτερη εμπειρία φαγητού για τον επιβάτη, αλλά και να προσφέρει αναγνώριση εμπορικού σήματος. ”

Παραγγελία τροφίμων στην πτήση από τα εστιατόρια του αεροδρομίου

Οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται επίσης να προσφέρουν προ-παραγγελία τροφίμων από τα εστιατόρια του αεροδρομίου, οι οποίες θα εξυπηρετούνται κατά την πτήση μέσω ενός από τα αυτοματοποιημένα συστήματα μεταφοράς δίσκων.

Όπως τόνισε η Bernadette Berger “το επόμενο βήμα είναι να συνδέσουμε τα πρόσθετα σημεία κατά μήκος του ταξιδιού. Παραγγελία μέσω μιας εφαρμογής και σύνδεση με τις υπηρεσίες και τα εστιατόρια στο αεροδρόμιο, το ξενοδοχείο ή άλλους κόμβους μεταφοράς”.