Την πρώτη μετά την πανδημία διαδικτυακή διαφημιστική εκστρατεία ξεκίνησε το κυβερνητικό γραφείο τουρισμού του Ισραήλ.

Η προωθητική ενέργεια ύψους 2 εκατομμυρίων λιρών τονίζει τις δυνατότητες που έχουν οι ταξιδιώτες να επισκεφθούν το Τελ Αβίβ και την Ιερουσαλήμ σε ένα ταξίδι.

Το νέο βίντεο στο Youtube θα προωθηθεί στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία σε πολλαπλές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των GoogleFacebookInstagram και TikTok.

Η Sharon Ehrlich Bershadsky, διευθύντρια του Γραφείου Τουρισμού της Ισραηλινής Κυβέρνησης στο Λονδίνο, δήλωσε: “Μετά από μια δύσκολη διετία για τα ταξίδια, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε τη νέα μας διαδικτυακή διαφημιστική εκστρατεία που διαδίδει την είδηση ότι το Ισραήλ έχει ανοίξει τα σύνορά του στους ξένους ταξιδιώτες.

“Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους επισκέπτες για να γνωρίσουν και πάλι την απίστευτη χώρα μας – από τις όμορφες ακτές του Τελ Αβίβ μέχρι την πλούσια ιστορία της Ιερουσαλήμ, το Ισραήλ έχει τόσα πολλά να προσφέρει και να εξερευνήσει κανείς”.