Τρία βραβεία απέσπασε η Vodafone, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για τον καλύτερο «Οργανισμό της Χρονιάς», διάκριση που επιβεβαιώνει την προσήλωση της εταιρείας στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες της. Η βράβευση της Vodafone σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες αποτελεί ακόμα μία σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα.
Επιπρόσθετα, η Vodafone έλαβε Βραβεία στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», διακρίσεις που αφορούν στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση.
Ο κ. Γλαύκος Περσιάνης, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε σχετικά: «Στη Vodafone θέλουμε να ξεχωρίζουμε για την ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Επενδύουμε και καινοτομούμε συνεχώς σε αυτόν τον τομέα, ενώ είμαστε η πρώτη και η μόνη εταιρεία που υποστηρίζει με προσωπικό σύμβουλο όλους