Η υγεία και η ευεξία θα αποτελέσουν μέρος των κορυφαίων ταξιδιωτικών τάσεων μετά το τέλος της πανδημίας.
«Νομίζω ότι αξίζει να εμβαθύνουμε αυτή την ιδέα της φιλοξενίας που καταπολεμά το άγχος». Αυτό ανέφερε η Mandy Saven, Διευθύντρια καταναλωτικού τομέα στην εταιρεία Stylus.
Τάση ο βεγκανισμός
Σε κορυφαία μάλιστα τάση μεταξύ των καταναλωτών αναδεικνύεται ο βεγνακισμός.
Όπως υποστηρίζει δεν είναι πλέον μια εξειδικευμένη επιλογή τρόπου ζωής.
Το 10% των καταναλωτών παγκοσμίως έχουν μειώσει ή εξαλείψει την κατανάλωση κρέατος τους τελευταίους 12 μήνες.
Ήπιος τουρισμός
Ο «ήπιος τουρισμός» ήταν ένα άλλο νέο φαινόμενο στα ταξίδια, καθώς αρκετοί είναι απρόθυμοι να πάνε μακριά από το σπίτι τους.
Το 41% των Αμερικανών δηλώνουν ότι το πρώτο τους ταξίδι μετά το lockdown θα γίνει με αυτοκίνητο και σε απόσταση 100 μιλίων.
Τέλος, η Saven προέτρεψε επίσης τους εμπόρους να μην αγνοήσουν τη Generation Z. «Τείνουν να επηρεάζουν τις αποφάσεις, οπότε το μάρκετινγκ σε όλη την οικογένεια είναι μια έξυπνη κίνηση, ειδικά τώρα που όλοι έχουμε περάσει τόσο πολύ χρόνο μαζί».