Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Uber υπερδιπλασίασε τα έσοδα της το δεύτερο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας 8,1 δις δολάρια και αύξηση 105% από την ίδια περίοδο του 2021.

Η καθαρή ζημία της για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2022 ήταν 2,6 δις δολάρια, η οποία περιελάμβανε 1,7 δις δολάρια προ φόρων που σχετίζεται με ανατιμήσεις των μεριδίων της στις Aurora, Zomato και Grab.

Οι ακαθάριστες κρατήσεις για το δεύτερο τρίμηνο του 2022 αυξήθηκαν 33% σε ετήσια βάση στα 29,1 δις δολάρια -υψηλό όλων των εποχών- με τις ακαθάριστες κρατήσεις κινητικότητας να αυξάνονται κατά 55% στα 13,4 δις δολάρια.

Η δραστηριότητα παράδοσης της Uber, η οποία βοήθησε να περάσει ο γίγαντας του ride-share την πανδημία, αυξήθηκε συγκριτικά κατά 7% από έτος σε έτος στα 13,9 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τα έσοδα για το τμήμα κινητικότητας της Uber ήταν 3,6 δις δολάρια, αυξημένα κατά 120% σε ετήσια βάση και 41% σε σχέση με το τρίμηνο. Η εταιρεία λέει ότι η αύξηση οφείλεται εν μέρει στο καθαρό όφελος 983 εκατομμυρίων δολαρίων που σχετίζεται με μια αλλαγή επιχειρηματικού μοντέλου στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι δραστηριότητες παράδοσης απέφεραν έσοδα 2,7 δις δολαρίων, αυξημένα κατά 37% σε ετήσια βάση και 7% σε τρίμηνο.

Τα ταξίδια στην πλατφόρμα Uber αυξήθηκαν κατά 24% από έτος σε έτος σε 1,87 δις, ή περίπου 21 εκατομμύρια ταξίδια την ημέρα κατά μέσο όρο.
Οι μηνιαίως ενεργοί καταναλωτές αυξήθηκαν κατά 21% από έτος σε έτος το δεύτερο τρίμηνο του 2022 στα 122 εκατομμύρια.

Οι ακαθάριστες κρατήσεις για το Uber for Business ήταν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά 41% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 364 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 873 εκατομμύρια δολάρια από την αντίστοιχη περίοδο το 2021.

Η Uber ήταν επίσης θετική στις ταμειακές ροές για πρώτη φορά, δημιουργώντας δωρεάν ταμειακές ροές 382 εκατ. δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

«Το περασμένο τρίμηνο προκάλεσα την ομάδα μας να εκπληρώσει τις δεσμεύσεις μας για κερδοφορία ακόμη πιο γρήγορα από ό,τι είχε προγραμματιστεί και απέδωσαν», λέει ο Dara Khosrowshahi, διευθύνων σύμβουλος της Uber.

Τον Απρίλιο του 2022, η Uber περιέγραψε τη στρατηγική της για νέες εφαρμογές, προσθέτοντας τρένα, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, πτήσεις και ξενοδοχεία στην πλατφόρμα της.
Τον επόμενο μήνα, αποκάλυψε πρόσθετες ταξιδιωτικές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων λεωφορείων και ηλεκτρικών οχημάτων.