Η νέα υπηρεσία e-butler της Jumeirah Hotels and Resorts είναι μία εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων που επιτρέπει στους επισκέπτες να επικοινωνούν μέσω τεχνολογίας smartphone.
Οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με τις ομάδες του Jumeirah μέσω άμεσων μηνυμάτων, να ζητήσουν υπηρεσία δωματίου, να κλείσουν σπα, να ζητήσουν υπηρεσίες καθαριότητας, να κάνουν κρατήσεις για δείπνο, να παραγγείλουν ποτά και σνακ στην παραλία.

Η νέα υπηρεσία θα κάνει το ντεμπούτο της στο WhatsApp σε όλα τα ξενοδοχεία, με εξαίρεση τα ξενοδοχεία στην Κίνα, όπου το Jumeirah e-butler θα είναι διαθέσιμο μέσω του WeChat .
Οι επισκέπτες του Burj Al Arab Jumeirah μπορούν να χρησιμοποιήσουν τόσο το WhatsApp όσο και το WeChat για να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία.
Το Jumeirah e-Butler θα κυκλοφορήσει σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο Jumeirah Hotels and Resorts μέχρι τον Ιούνιο του 2019.