Σύνταξη tourismtoday.gr

Η πλατφόρμα ενοικίασης διακοπών HomeToGo αύξησε τα έσοδα της για ολόκληρο το  2024, μετά από ένα σταθερό τρίτο τρίμηνο.

Η εταιρεία ανέφερε έσοδα από ομαδικές κρατήσεις σχεδόν 63 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο, αυξημένα κατά 38% σε ετήσια βάση και «υψηλό όλων των εποχών», σύμφωνα με τον Steffen Schneider, οικονομικό διευθυντή της.

  • Τα έσοδα από τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ) έφτασαν τα 87 εκατ. ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, στο +18% σε ετήσια βάση.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε 28% στα 36 εκατ. ευρώ, ένα τριμηνιαίο υψηλό ρεκόρ για την εταιρεία.
  • Το τμήμα αγοράς του HomeToGo αύξησε τα έσοδα από κρατήσεις κατά 11 εκατ. ευρώ σε 44,5 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο, ενώ οι επιτόπιες κρατήσεις αυξήθηκαν σε 27 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 11 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.
  • Η επιχειρηματική μονάδα HomeToGo Pro, η οποία περιλαμβάνει λογισμικό και υπηρεσίες B2B, ανέφερε έσοδα από κρατήσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 6 εκατ. ευρώ από έτος σε έτος.
  • Το τμήμα συνδρομής του HomeToGo Pro ανέφερε έσοδα 5,4 εκατ. ευρώ, ελαφρώς αυξημένα σε ετήσια βάση. Αν και η εταιρεία δεν ήταν ευχαριστημένη με το τρίτο τρίμηνο για αυτό το μέρος της επιχείρησης πλέον είναι, με αυτό που βλέπει μέχρι στιγμής στο τέταρτο τρίμηνο.

Υγιή χρηματοοικονομική βάση για το υπόλοιπο του 2024 και μετά

«Στους πρώτους εννέα μήνες του έτους, το HomeToGo παρέμεινε επικεντρωμένο στη διαρκή ανάπτυξη βελτιώνοντας παράλληλα περαιτέρω την κερδοφορία, δήλωσε ο Patrick Andrae, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της HomeToGo.

Αυτό αποδεικνύεται στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου μας, τα οποία παρουσιάζουν στοιχεία ρεκόρ παράλληλα με ισχυρές εξελίξεις στο προσαρμοσμένο EBITDA και για τους δύο επιχειρηματικούς μας τομείς, το HomeToGo Marketplace και το HomeToGo Pro.

Καθώς εισερχόμαστε στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, οι επιδόσεις μας στο τρίτο τρίμηνο και η σταθερή ταμειακή μας θέση έχουν θέσει μια υγιή χρηματοοικονομική βάση για το υπόλοιπο του 2024 και μετά».

Προσραμογή καθοδήγησης εσόδων από κρατήσεις

Η εταιρεία έχει προσαρμόσει την καθοδήγηση εσόδων από κρατήσεις για ολόκληρο το έτος 2024 σε περισσότερα από 255 εκατ. ευρώ, στο +34% σε ετήσια βάση.

Ο προηγούμενος στόχος ήταν πάνω από 250 εκατ. ευρώ. Επίσης, προσάρμοσε την καθοδήγηση εσόδων της βάσει ΔΠΧΠ προς τα κάτω λόγω των χαμηλότερων από τις αναμενόμενες κρατήσεις της τελευταίας στιγμής στη διαφημιστική αγορά της Βόρειας Αμερικής και της αύξησης των ποσοστών ακύρωσης το τρίτο τρίμηνο.
Ο στόχος των ΔΠΧΠ είναι πλέον μεταξύ 215 και 220 εκατ. ευρώ, από τον προηγούμενο στόχο άνω των 220 εκατ. ευρώ.