Aύξηση ίσως και μεγαλύτερη απο 10% στην επιβατική κίνηση αναμένει φέτος σε σχέση με πέρισι ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , Φίλιππος Τσαλίδης, όπως δήλωσε στην εκπομπή “Τρίποντο στην Οικονομία” και τον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη.

Ο κ.Τσαλίδης τόνισε πως στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρονται στα τρένα καθώς και οι καλές, ποιοτικές υποδομές που εξασφαλίζουν ταχύτητα και ασφάλεια.

“Το σημαντικό είναι ότι έχουμε νέο κόσμο, νέους πελάτες πολύ ποιο απαιτητικούς απο αυτούς που χρησιμοποιούσαν τα τρένα τα προηγούμενα χρόνια, που σημαίνει οτι οι υπηρεσίες μας είναι πολύ καλύτερες απ΄ ότι ήταν στο παρελθόν”, ανέφερε ο κ.Τσαλίδης.

Ο επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , είπε πως μέχρι το τέλος του έτους θα κυκλοφορήσουν νέα τρένα γνωστά  ως Block Trains , τα οποία ακολουθούν σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα και θα αναβαθμίσουν την εικόνα της Ελλάδας στις μεταφορές.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλει να επαναλειτουργήσει η γραμμή του τρένου σε Πελοπόννησο, αρχικά μέχρι το Ναύπλιο και στη συνέχεια μέχρι την Τρίπολη, όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , μετά την συνάντηση που είχε με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα στην Τρίπολη.

Και οι δύο πλευρές στις δηλώσεις τους, εξέφρασαν την βούλησή για την επαναλειτουργία του τρένου πιο εύκολα προς το Ναύπλιο και πιο δύσκολα προς την Τρίπολη. Όπως ανακοίνωσαν για το θέμα θα ακολουθήσει ευρεία σύσκεψη όλων των εμπλεκόμενων φορέων στο Υπουργείο καθώς και μία συνολική μελέτη για τον τρόπο επαναλειτουργίας του τρένου.

Η ΕΕΣΣΤΥ

“Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μια καθετοποιημένη εταιρεία και συντηρεί τα δικά της τρένα ενώ βρίσκεται στην υλοποίηση συγχώνευσης με την ΕΕΣΣΤΥ η οποία θα πάρει αρκετό χρόνο. Η νέα ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να προσφέρει υπηρεσίες συντήρησης σε οπιαδήπτε άλλη εταιρεία δραστηριοποιείται στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις”, είπε ο κ.Τσαλίδης.

Προαστιακός

Όσον αφορά τον προαστιακό σιδηρόδρομο, αναμένεται νέος σταθμός στο Αίγιο, όπως είπε ο επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Logistics

Στο χώρο των logistics σκοπεύει να εισέλθει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς να είναι ξεκάθαρο ακόμη αν θα πάρει μέρος σε κάποιο απο τα 3 υπάρχοντα σχήματα,σημείωσε ο κ.Τσαλίδης. Όπως τόνισε, οι δύο μεγαλύτερες αποθήκες που υπάρχουν στα όρια του Θριασίου II είναι παραχωρημένες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίες πιθανόν να αξιοποιηθούν απο την ίδια την εταιρεία.