Η καναδέζικη Bombardier κατηγορήθηκε για παράνομες κρατικές επιδοτήσεις, από την αμερικανική Boeing, με αποτέλεσμα να καταλήγουν τα αεροσκάφη της C-Series στην αμερικανική αγορά σε τιμή που συνιστούσε αθέμιτο ανταγωνισμό. Έτσι ξεκίνησε μία επώδυνη και κοστοβόρα μάχη.
Ωστόσο, έπειτα από αυτή τη στρατηγική συμφωνία της Bombardier, τα αεροσκάφη των 110-130 θέσεων, δεν θα υπόκεινται πλέον σε δασμούς έως 300%, όπως τους είχε υποβληθεί, για την πώλησή τους στην αμερικανική αγορά. Ήδη, η DELTA Airlines δήλωσε ότι θα προχωρήσει κανονικά η ένταξη των αεροσκαφών στον στόλο της.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των εταιρειών, θα δοθεί μερίδιο 50,01% της CSeries Aircraft Limited Partnership (CSALP) στην Airbus, η οποία κατασκευάζει και πουλά τα αεροσκάφη.
Σημειώνεται ότι η Βρετανίδα πρωθυπουργός, Τερέζα Μέι, είχε υποστηρίξει την πλευρά της Bombardier, τονίζοντας ότι η απόφαση για τους δασμούς, θα είχε πολύ αρνητικά αποτελέσματα, όπως την απώλεια 4.000 θέσεων εργασίας στη Βρετανία και συγκεκριμένα στη Βόρεια Ιρλανδία, που αποτελεί τη φτωχότερη περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου.