«Πόλεμο» έχουν κηρύξει ορισμένες πόλεις στην Uber, την ώρα που η εν λόγω εταιρεία εισάγει νέες υπηρεσίες.

Στο Παρίσι, τίποτα δεν υποδηλώνει την κατάργηση της Uber προς το παρόν, ανεξάρτητα από τους επικριτές της. Τον Απρίλιο, η εταιρεία μεταφορών ξεκίνησε το Jump, τη νέα υπηρεσία αυτοεξυπηρέτησης ηλεκτρικών ποδηλάτων και σκούτερ.

Ενώ ο γίγαντας επιβεβαιώνει τη θέση του στο Παρίσι και επεκτείνεται σε άλλες επαρχιακές πόλεις της Γαλλίας, μητροπόλεις σε όλο τον κόσμο της κλείνουν την πόρτα. Ο λόγος που δίνεται είναι συχνά ο αθέμιτος ανταγωνισμός που καταγγέλλουν τα παραδοσιακά ταξί.

Στην Ευρώπη ο κατάλογος είναι μακρύς: η Φρανκφούρτη, η Βαρκελώνη, η Βουδαπέστη και η Σόφια έχουν αφήσει εκτός την Uber. Υπενθυμίζεται ότι μόνο το Βερολίνο και το Μόναχο εξακολουθούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες στη Γερμανία. Η Τουρκία απαγόρευσε την Uber τον περασμένο Ιούνιο μετά από πολυάριθμες συγκρούσεις μεταξύ των οδηγών ταξί και των οδηγών Uber. Στη Δανία, η Uber αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τη χώρα

Στο Λονδίνο, η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη. Η άδεια αποσύρθηκε από την Uber το 2017 από την Αρχή Μεταφορών του Λονδίνου. Οι λόγοι περιλάμβαναν την προσέγγιση της Ubers όσον αφορά την αναφορά ποινικών αδικημάτων και τον τρόπο με τον οποίο διενεργούν ελέγχους ιστορικού για τους οδηγούς. Ωστόσο, η άδειά της παρατάθηκε τελικά κατά 15 μήνες από δικαστήριο του Λονδίνου τον Ιούνιο του 2018.

Τέλος, άλλοι δήμοι απλώς δεν επέτρεψαν στην Uber να εισέλθει στην επικράτειά τους. Αυτή είναι η περίπτωση του Βανκούβερ, ένα σπάνιο παράδειγμα στη Βόρεια Αμερική. Ως αποτέλεσμα, η κοινή χρήση αυτοκινήτων, η δημόσια συγκοινωνία ή ακόμα και η ποδηλασία είναι πολύ δημοφιλή στην καναδική μητρόπολη. Επιπλέον, ορισμένες πόλεις στις Ηνωμένες Πολιτείες απαγόρευσαν επίσης την Uber.